Czy klient jest pozostawiony sam sobie? Wsparcie serwisowe SAP

Po zakupie i wdrożeniu systemu SAP klient nie zostaje pozostawiony na pastwę losu. Ma ciągłe wsparcie Partnerów SAP, oraz ma dostęp do SAP Maintenance. Ta usługa to wsparcie producenta. W przypadku, kiedy dochodzi do awarii systemu, daje możliwość na szybkie zgłoszenie problemu i posiada 24/7 dostępność do specjalistów, którzy są na bieżąco z aktualizacjami systemu.

Czy utrzymanie systemu SAP to niepotrzebny wydatek?

Utrzymanie systemu SAP to nie tylko coroczne opłaty licencyjne. To tez dostęp do wiedzy Partnerów SAP, i przewaga nad innymi użytkownikami innych systemów wspierających zarządzanie. Partnerzy na bieżąco ulepszają system oraz zajmują się jego serwisowaniem i poprawą błędów oprogramowania. Udział w szkoleniach pozwoli na lepsze zrozumienie działania mechanizmów działających w systemie i dadzą więcej możliwości rozwoju przedsiębiorstwa.

Administracja systemami SAP: wewnętrznie, czy za pomocą firmy zewnętrznej?

Właściciel przedsiębiorstwa wprowadzający system SAP kiedyś dojdzie do momentu, kiedy będzie musiał zdecydować, komu pozostawi administrowanie systemami SAP: pozostawi to działanie wewnętrznie w swoim dziale IT czy odeśle to do firmy outsorcingowej? Na pewno nie jest to dodatek niepotrzebny, ponieważ w przypadku kłopotów z systemem wsparcie techniczne (czyli SAP maintenance) jest niezwykle przydatne. Więcej informacji w tym temacie można odnaleźć poniżej:

Czytaj także:  Płytki podłogowe - prosto czy w karo?
Ten wpis został opublikowany w Nowości dnia , przez .